Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir
Reklam Alanı
Reklam Alanı

Bitlis’te Yeni MR Cihazı 1 Temmuz’da Hizmete Giriyor

Bitlis İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, Bitlis Devlet Hastanesi
Reklam Alanı

Bitlis İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, Bitlis Devlet Hastanesi bünyesinde kurulumu devam eden yeni MR cihazının montaj ve teknik hazırlık sürecinin planlandığı şekilde ilerlediği bildirildi.

Açıklamada, cihazın tüm kurulum, test ve kalibrasyon işlemlerinin tamamlanmasının ardından 1 Temmuz 2026 tarihinde hizmete alınmasının hedeflendiği belirtildi.Sürecin daha erkene çekilebilmesi adına çalışmaların sürdüğü ifade edilirken, cihazın gümrük işlemlerinin tamamlanmasının ardından 10-11 Haziran 2026 tarihlerinde yurt dışından hastaneye ulaşmasının planlandığı kaydedildi.

Yeni MR cihazının hizmete alınmasıyla birlikte hastaların MR çekimleri için başka sağlık kuruluşlarına yönlendirilmesine gerek kalmadan, görüntüleme hizmetlerinin Bitlis Devlet Hastanesi bünyesinde sunulacağı vurgulandı.

Yüksek teknolojiye sahip cihazın, 72 kanal kapasitesi ve yapay zekâ desteği sayesinde yaklaşık 5 ila 10 dakika arasında değişen hızlı çekim süresiyle hizmet vereceği belirtilen açıklamada, yüksek çekim hızı ve gelişmiş görüntü kalitesi sayesinde hasta bekleme sürelerinin önemli ölçüde azaltılmasının hedeflendiği ifade edildi.Bölge genelinde bulunmayan ileri teknoloji özelliklere sahip cihazın teminiyle birlikte vatandaşlara daha hızlı, kaliteli ve etkin sağlık hizmeti sunulmasının amaçlandığı bildirildi.